13 Cze

Jak branża motoryzacyjna poradziła sobie z kryzysem?

62Jak branża motoryzacyjna poradziła sobie z kryzysem? Można powiedzieć, iż na wiele sposobów oczywiście za każdym razem stawiając sobie za cel wyjście z niego, co zresztą udało się w większości przypadków. Branża motoryzacyjna mocno odczuła skutki kryzysu gospodarczego, o czym świadczy znalezienie nowych inwestorów na takie marki jak Hammer, Chrysler a nawet Bentley. W Stanach Zjednoczonych dofinansowano działalność GM oraz ograniczono produkcję jak i migrację na europejskich rynkach, Seat podobnie jak Rover zaliczają się do tych marek które do dnia dzisiejszego nie mogą wyjść z przysłowiowego marazmu. Najlepiej z kryzysem motoryzacyjnym poradziły sobie francuskie, niemieckie oraz większość azjatyckich koncernów motoryzacyjnych. Inwestowanie w najnowsze technologie i rozwój jaki był widoczny gołym okiem na bardzo wielu płaszczyznach, to tylko niektóre z posunięć jakie wykonali powyżsi producenci. Najciekawsze jest to, iż kryzys jest już dawno za nami a w dalszym ciągu wiele się mówi w branży motoryzacyjnej na jego temat.