13 Cze

Jak branża motoryzacyjna powinna poradzić sobie z kryzysem?

12Jak branża motoryzacyjna powinna poradzić sobie z kryzysem? Zapewne doświadczenie zdobyte w przeszłości oraz podobna sytuacja jaka miała już miejsce nauczyła jednego, iż ograniczanie działania nie ma w takim momencie najmniejszego sensu. Wielu producentów i firm motoryzacyjnych w okresie kryzysu gospodarczego postawiło na bardziej ekonomiczne rozwiązania nie dostrzegając możliwości wykorzystania szansy na swoisty rozwój. Zrobiły to azjatyckie koncerny motoryzacyjne, nie od dziś mówi się iż Kia w niedługim czasie będzie jednym z liderów w sprzedaży samochodów marki SUV na europejskich rynkach. Inwestowanie w przypadku Volkswagena oraz Skody przyniosło zamierzony efekt, trochę mniej pozytywnie można spoglądać na migrację i przejęcie Seata choć ten zmaga się z wieloma problemami. Branża motoryzacyjna przede wszystkim nie musi obawiać się jakiegoś znaczącego kryzysu w najbliższych kilku latach, z drugiej strony ostatni również nas zaskoczył w pełnym tego słowa znaczeniu, dlatego warto się na wszelki wypadek przygotować.